AKRAN TEMELLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ PROJESİ

e-Twinning onaylı Akran Temelli Matematik Öğretimi Projesinin  amacı, ilkokul matematik dersinde öğrencilerin 2, 3 ve 4. sınıf kazanımlarını öğretmen rehberliğinde akranlarından öğrenerek daha kalıcı öğrenmenin gerçekleşmesini sağlamaktır. Ayrıca proje, öğrencilerin sözlü iletişim becerilerini, özgüven becerilerini geliştirmeyi amaçlamaktadır.


Okulumuz Müdür Yetkili  Sınıfı Öğretmeni İsmail Furkan BALKAN'ın hazırlamış olduğu AKRAN TEMELLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ adlı  e-Twinning projelerı onaylanmış olup proje ortağı olan okullar;

Niğde Altunhisar Yeşilyurt Hasan Yaldır İlkokulu/ Ümit KENDİRLİ

Konya Güneysınır Mehmetali İlkokulu/Mehmet SAYGILI

Kocaeli Kandıra Akçakoca İlkokulu/Ömer GÜLEÇ-Çağrı DAYANÇ

Manisa Sarıgöl Şehit Esin Akay İlkokulu/ Yılmaz TUĞRUL

 

HEDEFLER

1. Öğrencilerin matematiğe karşı olumlu tutum geliştirmelerini sağlama.
2. Öğrencilerde kalıcı öğrenmeyi sağlama.
3. Öğrencilerin akranlarından öğrenme becerisini geliştirme.
4. Öğrencilerin öğrenme sürecine etkin katılımını sağlama.
5. Öğrencilerin sözlü iletişim becerilerini geliştirme.
6. Öğrencilerin özgüven becerilerini geliştirme.
7. Öğrencilerin öğrenme sürecinde bir ürün ortaya koymalarını sağlama.

ÇALIŞMA SÜRECI

EYLÜL AYI
1. Projenin onaylanması ve partnerlerin eklenmesi süreci.
EKİM VE KASIM AYI
1. Twinspace uygulamasından proje ortaklarının canlı tanışma toplantısı yapması.
2. Projeye katılan ortakların okul web sitelerinde projeyi duyurması.
3. Velilerin proje ile ilgili bilgilendirilmesi ve velilerden gerekli izinlerin alınması.
4. Projeye katılan ortaklarla birlikte proje logosunun geliştirilmesi.
ARALIK AYI
1. Öğrencilere ön testin uygulanması.
OCAK, ŞUBAT VE MART AYI
1. Öğrencilere kazanımların paylaştırılması.
2. Öğrencilerin öğretmen rehberliğinde kazanımları anlatması ve ürünlerin sunulması.
3. Öğrencilerin sunumlarına ait resimlerin sisteme düzenli olarak yüklenmesi.
NİSAN AYI
1. Projenin değerlendirilmesi.
2. Öğrencilere son testin uygulanması.
3. Öğrencilere uygulanan ön test ve son teste ait istatistiki sonuçlar paylaşılması ve yorumlanması.
4. Okulda proje sergisinin yapılması ve öğrencilere teşekkür belgelerinin verilmesi.

BEKLENEN SONUÇLAR

1. Öğrencinin akranından öğrenmesini sağlamak.
2. Öğrencinin özgüven becerisi geliştirmek.
3. Öğrencilerin topluluk önünde kendini ifade etme becerisi geliştirmek.
4. Öğrencilerde kalıcı öğrenme sağlamak.
5. Öğrencilerin matematiğe karşı olumlu tutum geliştirmesi sağlamak.
6. Öğrencilerin öğrenme sürecine etkin katılım göstermesi sağlamak.
7. Öğrencilerin öğrenme-öğretme sürecinde materyal geliştirme becerileri kazanmasını sağlamak.

 

 



Yazdır

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin



  Beğen | 3  kişi beğendi